今日出左我係G-market買左咩先~白色盒同後面個盒仲有左邊個兩個樽仔+兩包都係送既,
呢個只係上集,下集會講係到買后
(Whoo)同雪花秀既護膚品Sample
四月又係出血月,買左好多野啊救命
- -暑假要返去搵錢啊~

INNISFREE GREEN TEA SEED CREAM  $143/50ml

因為我HK屋企夏天有半日都會開冷氣,所以我覺得唔會笠, 但我四月初係台灣屋企
用呢樽面霜我就覺得有少少偏笠
[冇開冷氣],但呢排就OK少少,可能用慣左啦~

第二樽,下次返HK會繼續買黎用!!


HAPPY BATH
木棉花身體乳液 $100/450ml

自從收到之後,日日都有用佢,買佢係因為見到有韓國人推介佢,同埋收到之後覺得佢陣味好熟識啊,哈哈~~

下次去韓國可以考慮下回購,始終佢都成450ml一樽,買兩樽都成1kg!!!

*LOTTE MARKET都有得買,係大眾牌子黎既,不過價錢都幾貴。


BANILA CO CC CREAM  $180 /30ml

最近都用佢黎加BB BLAM黎用,已經回購左一支嚕

BANILA CO BB BLAM SPF32PA++  $ 178/   13g

我揀既係BARE NATUAL,係膏狀,但我會加CC CREAM係個粉餅
上面然後用粉樸係個
BLAM上轉一圈就拍上面,幾好推但遮瑕就唔覺有囉

 

BANILA CO CLANIT卸妝膏 $129/100ml

因為用開個支Bifesta卸妝水用哂所以買呢樽因為我買個時係買一樽送兩樽細既10g
同埋呢隻卸妝膏係韓國好多模特兒同藝人推介話好用,所以都想轉黎試下用,
真係卸得好乾淨,以前我好懶卸妝,但用左呢隻之後完全省左好多時間係卸妝到。
佢係膏狀但推開佢之後會好似油咁
~下次寫BLOG~我超推!去韓國一定要買!!


INNISFREE GREEN TEA BB CREAM SPF29 ++ $ 115/40ml

未換包裝之前用過一次,遮瑕度都ok但唔算高,呢支係第二支同埋換左包裝,
不過未開黎用,依家用緊
BANILA COBB BLAM,應該八月中度可以開黎用,到時再寫BLOG講!

arrow
arrow
    文章標籤
    BANILA CO BB CREAM CC CREAM
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 瑪麗女王 的頭像
    瑪麗女王

    瑪麗女王的瘋狂世界

    瑪麗女王 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()