瑪麗今日要講既係………..MAJOLICA MAJORCA愛魔鏡既睫毛膏Ahh~~

用左咁多個牌子既mascara,瑪麗最愛係Lancome 但因為上年11月尾個陣支LANCOME睫毛液用哂,
個陣又係台灣 ,唔捨得買
LANCOME(台灣要打稅!!好貴),就開始留意其他牌子。


 

終於試左好多人話好用既MJ!!!!(*你真係好鬼OUT架姐~)

而我試左咁多款試用品覺得Lash King最好用,長得黎又自然
我最鐘意~所以就買左呢隻BK999

 

最最最重要係呢隻係防水,我試過一日喊3次都唔暈唔溶!!!!!

加上激長同特濃密!

 




下次諗住買啡色!!!!!

呢隻係右眼~搽左Lash King+ 內眼線





而左眼就淨係搽Lash King

 

呢張就係瑪麗對無神既眼~~~我對眼真係好無神,睇怕我都要做定資料同儲定錢去韓國整靚對眼!!!Xd

 

我仲有買MJ支染眉膏架,遲dpo文先

 

我真係好鬼懶啊~之為返香港會勤力d po d! 點知都係咁懶= =

PS. 我係台灣買係NT360(rate:3.72) 即係HKD97,但HK$158 = = $61

 

如果係開架既話~HK既價錢真係好貴買專櫃LancomeDoll eyes$230

 

之前都有朋友送左支Doll eyes 被瑪麗,係全新唔防水但瑪麗太多mascara
如果大家岩用既話就係底下留言啦
~我想Trade左佢

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 瑪麗女王 的頭像
    瑪麗女王

    瑪麗女王的瘋狂世界

    瑪麗女王 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()